Mixed Media försök

Jag är med i en lokal konstförening i min födelseort, och för någon vecka sedan hade vi en Målarsöndag. Dvs, vi träffades och satt och målade och skapade tillsammans i några timmar. RIktigt skoj =) Tänkte att jag inte skulle pyssla med mina kort den gången, utan bestämde mig för att prova lite mixed media. Har inte testat det "på allvar" förut, men nu blev det ett försök. Två små tavlor fick jag till, och tänkte här visa den första.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Material:
Canvasduk
Medium - Gesso, Akrylfärg, Dylusions Mist, Distress Ink Refill Antique Linen/Ranger, Distress Ink Pad Vintage Photo, Walnut Stain/Ranger, Pearl Maker/WACO
Maskar - Chicken Wire, Punchinella
Stämpel - Postcard/Kaisercraft, övrig/okänd
Övrigt - gasväv
 
Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0