Utmaning 2 Scraplagrets Påskcrop

Utmaning nr 2 i Scraplagrets påskcrop är en Kit-tävling med en skiss och man ska göra ett kort. Ett riktigt härlig kit fick jag hem i brevlådan och det har varit jätteskoj att jobba med. Inte den stil jag brukar jobba med, vilket gjorde det till en ännu skojigare utmaning =) Man skulle använda följande saker från kitet: Samtliga mönstrade papper skall vara representerade, Minst två blommor, Minst en knapp, Minst en die cut, Bandet, Båda cardstocken i någon form, Minst en blingcirkel, Text i någon form ska också finnas med.
 
Jag har använt ett av cardstocken som kortbas, det andra vita har jag använt dels till den stansade hjärtkanten samt som mattor till de andra papperen. Har faktiskt använt mig av allt i mitt kortkit, alla blommor, båda knapparna, alla papper, die cuts:en är med, en som en tag (den med dansösen), den andra under texten. Blingcirklarna har jag delat upp så jag har två över och en under. Sen blev det en liten handskriven vimpel med text. Resterna av mönsterpappren har jag använt på insidan av kortet.
 
Skissen ser ut som följer:
 
 
 
 
Och så här blev min tolkning:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram,



Comments
Postat av: Malin Lans

Vilket härligt kort! Man får ju vårkänslor bara av att se på det :)
Kram!!

2013-03-31 @ 18:59:53
URL: http://frulans.blogspot.se
Postat av: Linda LW | Zorcie

Jättefin tolkning, tack för att du ville vara med och tävla - lycka till! =)

2013-04-01 @ 13:36:45
URL: http://www.zorcie.se
Postat av: Ulrika aka LillBlomman

Superfint kort! Kram!

2013-04-02 @ 07:49:21
URL: http://www.lillblommanskapar.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0