Snabb-beställning

Fick ett samtal efter lunch med en beställning på två stycken kondoleanskort. Var en sista-minuten beställning och damen ifråga undrade om jag hann få dem klara redan idag. Med alla mina pysselsaker hemma i Örebro, och jag själv på besök hos päronen kände jag en liten liten stress där. Men insåg att jag har faktiskt lite grejer kvar så dessa kort borde inte vara omöjliga att få till. Så självklart sa jag att det skulle jag fixa. Två timmar senare var korten klara, hihi. Bara man vill så går det haha :D Vill ju helst hålla dessa kort lite sparsmakade, så att jag inte hade så många dekorationer här gjorde inget. Plus att med hjälp av de digistämplar jag har i datorn, var det inga problem att få fram en textstämpel heller. Så här blev resultaten:
 
 
 


 
 
Material:
Cardstock - Bazzill
Mönsterpapper - Creative Club
Stämpel - Digistämpel Varma tankar/Pysseldags
Dekorationer - Bling/Creative Club, Knappar, Spets/Loppis, Blommor/Panduro
 
Kram,



Comments
Postat av: Carina

vad snabb du var. Två fina kort. Kram

2013-03-04 @ 22:49:44
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Lisa-olsi

Fina färger och
bra ord på vägen.
Ha det gott!
Kram

2013-03-04 @ 23:49:11
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: Anna

Det var inte illa att hinna två kort på bara två timmar och med ett svårt tema. Men de blev ju så bra.
Kram

2013-03-06 @ 22:15:15
URL: http://annasdag.wordpress.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0