Altrad glasburk

Hos Tesa hittade jag en sak jag föll totalt för, en altrad glasburk som blev till en lyxig förvaring. Fick lov att testa detta själv. Gjorde ett par inför jul som jag gav bort, men just denna är min egen. Vet inte riktigt vad jag ska förvara i den än, men det lutar åt knappar just nu. De jag gav bort fick innehålla godis =) I botten är det en träljusstake som jag målat vit. Ovanpå den har jag limmat fast en glasburk. På glasburkens lock har jag limmat fast olika plastlock, och sedan högst upp en träknopp som avslutning. Sen har den dekorerats med lite olika saker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Under botten av glasburken har jag limmat fast en cirkel av mönsterpapper, för att man ska slippa se hålet i ljusstaken i botten. Satte sen fast en liten rem med en charm och lite pärlor för att även få lite dekoration på foten.
 
Material:
Träljusstake/Loppis
Glasburk, plastlock/korkar/Ur skåpen
Dekorationer - Stansat hjärta/Tradera, PearlMaker/WACO, Fjärilscharm/FruLansDesign, Pärlor/Pysselkompaniet. Spetsband, knapp/ur gömmorna
Stämpel: Njut av stunderna/Pysseldags
Stans: Monarch Butterfly/Martha Stewart
Kram,



Comments
Postat av: Anna

Så läckert och ovanligt.
Kram

2013-02-10 @ 23:02:36
URL: http://annasdag.wordpress.com
Postat av: Carina

Så fiffigt och väldigt snyggt. Kram

2013-02-14 @ 15:11:31
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0