Ett litet kort

Har ni inte upptäckt Pysseldags stämplar tycker jag ni ska göra ett besök till dem. Jag är helt kär i deras textstämplar, och dom är flitigt använda. Just denna är en digistamp, och det är ju hur smidigt som helst eftersom man kan själv bestämma vilken storlek man vill ha dem i. Perfekt tycker jag =) Gjorde inte så mycket dekorationer på detta kort, eftersom jag vill att det är stämpeln som ska få tala. Kortet är ett bidrag i Pysseldags Gåvoutmaning som pågår under september.
 
 
 
 
 
 
 
 
Material:
Färdig kortbas
Papper - Frosted Bluegreen/Tilda Papercraft, Songbird Collection/Prima Marketing
Stämplar - Digistamp Hela Världen/Pysseldags, Botanical Print/Papermania DoCrafts
Dekorationer - PearlMaker Crystal/WACO, Gasväv
Färg - Distress Inkpad Vintage Photo, Walnut Stain
Kram,



Comments
Postat av: Mia

Snyggt kort! Jag har så smått börjat inse att textstämplar kanske inte är så dumt. Har nästan bara motiv. Det får nog bli till att kika lite på såna när det är dags för scrapmässa i göteborg om en dryg månad. Kram

Svar: Ååh gud va roligt med scrapmässa :D
TinaLinn

Postat av: Carina

Snyggt. Fin text, ska kolla där. Kram

2012-09-20 @ 21:41:02
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Anna

Jätte snyggt kort och så fina färger.
Kram

2012-09-20 @ 22:54:35
URL: http://annaspyssligaliv.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0