Bokmärke

Har knåpat ihop ett litet bokmärke i helgen som tillägg till en present jag håller på med. Passar även på att skicka in det till Pysseldags Gåvoutmaning som pågår under september. De har så många underbara textstämplar och här har jag använt mig utav en av dem.
 
 
 
 
 
 
Material:
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Songbird Collection/Prima Marketing, True/Melissa Frances, Creative Club
Stämpel - Textstämpel/Pysseldags
Färger - Distress Inkpad Vintage photo/Ranger
Stans - Monarch Butterfly/Martha Stewart
Övrigt - Pearl Maker Mintgreen/WACO
Kram,



Comments
Postat av: Rosa

Jättefint bokmärke! Jag som älskar böcker har faktiskt konstigt nog inte kommit mig för att göra ett bokmärke. Får skriva upp det som ett kommande projekt :-)
Kul att du kämpar för gåvan! Heja på!

Kram Rosa

Svar: Nej det är ganska nyss jag upptäckte bokmärken oxå haha :D Iallafall att göra själv. En liten men rolig grej att pyssla ihop. Tack så mycket =)
TinaLinn

2012-09-10 @ 01:09:46
URL: http://scraprosa.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0