Pyssseldags Gåva

Som ni kanske märkt har flera av mina senaste alster haft anknytning till Pysseldags, pga deras Gåvoutmaning som de hade i september. Förutom att länka från sin sidebar skulle man även skapa kort/alster där man använde sig utav deras stämplar. Älskar deras stämplar så självklart hoppade jag på, det var ingen dålig Gåva man hade chans på. En riktigt kul utmaning. Och vet ni vad? När sista dagen hade varit och vinnaren utsågs... då var det lilla Jag! Jag skuttade högt av lycka kan jag säga. Den underbara gåvan landade hos mig i förra veckan och den såg ut så här:
 
 
 
 
Flera underbara papper, en mask, stämpeldyna, alfabet, chipboard mm mm mm. Och ser ni mer? En hel HÖG med stämplar! Och ingen av dem hade jag sedan innan. Underbart =) Förutom detta, har jag även fått välja ut 10 st digitala stämplar. Lycklig är bara förnamnet :D Tack så mycket Pysseldags! Det finns även mycket annat kul att ta del av på deras blogg så kika gärna in =)
 
Kram,



Comments
Postat av: Mia

Grattis! Vad roligt att få hugga in på ett sånt paket.

Postat av: Rosa

Underbar hög :-) Grattis igen! Har du valt ut lite julstämplar nu då? :-)
Kram Rosa

2012-10-16 @ 00:52:00
URL: http://scraprosa.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0