Julkortsutmaning hos Scrapbutiken

Blää, hade gjort om hela inlägget och så stängs webbläsaren ner, och allt är borta när jag kommer in igen :( Men men jag börjar om :D Blogga från mobilen var ju en intressant upplevelse, hugaligen hur det såg ut. Inga kategorier gick att välja, bilden blev hur stor och hemsk som helst etc. Nja, det är allt en akut lösning i fortsättningen. Hur som helst, det har varit ytterligare en julkortsutmaning hos Scrapbutiken. Denna gången var temat Snö och Glitter. Älskar ju snön jag, så det var riktigt skoj att ta sig an denna. Det blev en snögubbe, lite snö i form av Snowmarker och självklart snöstjärnor. Och så lite glitter över det sen =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Material: 
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Way back When/Vibeke Spigseth
Stämpel - Tilda with snowman/Magnolia
Dekorationer - Snowmarker-penna/Panduro, Stickles Stardust, Frosted Lace/Ranger, Floss
Stans - Snöflinga/Lidl
Färg - Distress Inkpad Walnut Stain/Ranger, Promarkers
Kram,



Comments
Postat av: Nick

Vilket underbart vintrigt kort. Så snyggt du fått till snön. Jag återkommer senare och kollar in igen.
Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.

Kram Helene

2012-10-20 @ 18:21:06
URL: http://nicksscrapshack.blogspot.se/
Postat av: Annelie

Jättefint!
Jag gillar också hur du fått till snön, undrar lite vad du använt...kanske du skriver en liten rad om det när/om du ska göra om ditt inlägg sen *hoppas* ;-)
Ha en fin söndag!

Svar: Tack =) Till snön har jag använt en penna som heter Snow Marker, som jag sen puffar upp med värmefönen. Pennan har jag köpt på Panduro =)
TinaLinn

2012-10-21 @ 13:57:24
URL: http://annelieskort.blogspot.com/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0