Julkort vecka 39

Hade ingen möjlighet att fota och lägga upp kortet igår, så det kommer en dag sent tyvärr. Men här är iallafall vecka 39:s julkort. Utmaningen hos Ett julkort i veckan var denna gången att lifta eller inspireras av ett annat julkort. Jag är ju även med i Scrapbutikens julkortsutmaning och där var utmaningen denna gång att göra ett kort med en ängel på framsidan och att använda spets. Tänkte att en ängel kan ju inte vara så svårt och började leta igenom stämpellådan, men det visade sig att jag ägde bara en liten Magnolia ängel så det fick bli den =) Sen lade jag även till en liten ängel charm. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Material:
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Songbird Collection/Prima Marketing
Dekorationer - Blommor/WOC, Crystal PearlMaker/WACO, Band/Panduro
Stämplar - Tilda med blomma/Magnolia, God Jul/Panduro, God Jul rad/Panduro
Dies - Spellbinders Nestabilities S4-114, S4-115
Färg - Promarkers
Kram,



Comments
Postat av: Onkis

Ett julkort med mycket julkänsla i,fina färger och änglar.

2012-10-02 @ 07:32:04
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Malin Lans

Härliga färger och julstämningen flödar ju!! Jätte fint!

2012-10-02 @ 11:12:12
URL: http://frulans.blogspot.se
Postat av: Nick

Åh så fint julkort. Verkligen välgjort. Magnolia ängeln är jättefin och jag älskar den lilla charmen med ängeln. Sån måste jag ha.... Jättefint med det prickiga bandet ovanpå spetsen.


Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.

kram Helene

2012-10-04 @ 12:16:42
URL: http://nicksscrapshack.blogspot.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0