Julkort nr 5 hos Scrapbutiken

Vi har nu kommit till julkort nr 5 hos Scrapbutiken. Denna gången skulle man inspireras av en skiss som ser ut så här:
 
 
 
 
Min tolkning blev så här:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Material:
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Way back when paper pad/Vibeke Spigsteh, Frosted Bluegreens/Tilda Papercrafts, Panduro
Stämplar - Tilda, Santas little Helper/Magnolia, God Jul/Slöjddetaljer
Dekorationer - Star Dust Stickles/Ranger, Doilly/Panduro, Chipboard Button/Graphic 45
Färg - Promarkers, Distress Inkpad Walnut Stain/Ranger
 
Kram,



Comments
Postat av: Rosa

Skitsnyggt! Tina, kolla Pysseldagsbloggen idag för nu kan man tävla om att vara gäst-DT en månad nästa år! :-)
Kram Rosa

Svar: Tack för tipset, ska jag genast börja klura på :D Kram!
TinaLinn

2012-11-01 @ 18:18:21
URL: http://scraprosa.blogg.se
Postat av: Nick

Wow vilken härlig tolkning av skissen! Gillar att du satt tre olika dekorationer vid sidan. Mycket snyggt! Färgerna är dessutom tipptopp!

Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.

Kram Helene

2012-11-03 @ 08:43:35
URL: http://nicksscrapshack.blogspot.se/
Postat av: Erika Strömberg

Åhhh, vad fint!!! Du fick verkligen till tolkningen tokbra! Jag är urkass på att göra tolkningar, känns som jag aldrig blir nöjd när jag håller på!:( Jag får helt enkelt öva på det!
Är stjärnan en die?, jag söker efter just en sådan! Jag har en sjärndie med trubbiga stjärnspetsar, men vill ha med "vassa"!:)

Ha det fint! Kram!

2012-11-04 @ 20:41:19
URL: http://erikasglossarium.blogspot.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0