Nästa...

utmaning på Scrapgalens CC bestod även den av en skiss. Blev även denna gång en pappers LO från mig. Börjar fastna känner jag :D Skissen som var gjord av Ulrika var denna:




Min LO visar en lycklig brorsdotter på Melodifestivalen i Leksand den 18 februari i år. Och så här blev den:












Försökte få fram en mello känsla i färgerna med lite glitterkant på det hela. Föll helt för att göra mönster med punchinella, så det har jag gjort runt om, i färgerna rosa, vitt och silver. Försökte även stänka lite men det gick sådär, får öva vidare =) På den lilla tagen under fotot har jag skrivit lite journaling.
Kram,



Comments
Postat av: Erika Strömberg

Åhh, vilken snygg LO! Tokgillar den! Härliga färgen och snyggt upplägg!

Kul att du tittade in hos mig och skrev en snäll kommentar!



Kram!

2012-03-03 @ 07:09:51
URL: http://erikasglossarium.blogspot.com/
Postat av: Lisa-olsi

Tuff och fin LO

med många detaljer.

2012-03-07 @ 01:19:35
URL: http://olsi.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0