Inspiration till Påskpyssel

Ibland, när jag känner för att bara titta på bilder och bli inspirerad, tittar jag in hos Better Homes & Gardens. Finns så mycket fint att titta på där, plus att de har ganska mycket pyssel. Denna gången drogs blickarna till påskpyssel och jag fick mycket inspiration av bilderna nedan. Något av det ska jag nog prova på =)




På den första bilden har man använt sig av stämplar och band, den tredje bilden med äggkopparna har man målat med nåt som heter CupCake Liner, vet inte riktigt vad det är, men troligen nån typ av glasyr på flaska skulle jag tro, som Stickles ungefär :D På den sista bilden har man satt på dubbelhäftande tejp som man lagt i glitter innan. Riktigt färgglada ideér tycker jag, som piggar upp och ger en härlig vårkänsla samtidigt.
Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0