Första påskkortet

Mitt första påskkort visade jag för ett litet tag sedan, men tänkte visa lite fler bilder på det idag. Plus att jag vill ha in det i kort kategorin haha :D Det som jag verkligen saknar hos blogg.se är att man inte kan lägga in ett inlägg i flera kategorier, utan då måste man göra två separata inlägg. Trist. Blogspot är mycket smidigare på det sättet. Har visserligen en blogg reggad där, men orkar inte börja flytta över hela bloggen dit heller. Tar sån himla tid. Och jag är sån där att jag i så fall vill ha med mig allt från den här bloggen dit, så jag har allt samlat. Men men =)









Hoppas ni blundar för det lilla nagget i nedre högra hörnet ;) Min kära Zakk, 8 månaders valp, älskar nämligen att stjäla saker och är det dessutom papper så ska det rivas, rivas, rivas. Lyckades dock rädda detta kort, förutom det lilla hörnet. Det fanns kvar men var ganska blött :D Cardstocken fick bytas ut, men förvånansvärt nog var resten helt i övrigt. En del andra kort har tyvärr inte överlevt attacken :D


Cardstock/Panduro samt Bazzill
Mönsterpapper/Creative Club
Digistämpel Murray/Saturated Canary
Promarkers

Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0