Julkort vecka 27

En vecka in i juli månad, mitt i sommaren. Även om visserligen sommarvädret lyser med sin frånvaro. Men julkort tillverkas det fortfarande. Är nästan lite impad av mig själv, trodde jag skulle gett mig vid det här laget haha :D Veckans utmaning hos Ett julkort i veckan var att använda sig av sin favorit julstämpel. Det var svårt att välja, för det är så många som jag tycker om. Men i slutändan föll det på denna textstämpel från reprint nedan, älskar den =)










Jag har använt:
Cardstock/Panduro
Mönsterpapper/Pion Design, Panduro
Textstämpel God Jul collage/Reprint
Snöstjärnestans/Lidl
Wellpapp/DollarStore
Embossingpulver Sea Foam White/Ranger
Band/Me&You Forever Friends
Bling mm ur gömmorna
Kram,



Comments
Postat av: Mia

Snyggt! Själv går det trögt med julkorten. Jag fick ju lite virkning i vägen istället. =)

Postat av: Helena

Jättesnyggt kort!

2012-07-08 @ 20:50:34
Postat av: Onkis

Verkligen en snygg stämpel och vackert kort.

Kram!

2012-07-09 @ 09:24:38
URL: http://onkis.webblogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0