Julkort nr 2

Då var mitt andra julkort för i år klart. Fortfarande hur kul som helst att göra dem. Får se om det håller i sig i sommar :D Det här blev även mitt allra första stafflikort. Sådana kommer det definitivt att bli flera.






Fullkomligt älskar Magnolias stämplar.



En pappersblomma som kallas Lollipop blomma. Så enkel och kul att göra. Jag lärde mig hur hos Kristinas Scrapbooking Blogg.



Kortet i sin helhel.



Mitt första embossingförsök. Blev väl sådär kan man säga :S Trodde jag hade köpt ett vitt med silver, men när jag kom hem visade det sig att det var hologram. Men det funkar nog det med =)

Material:
Cardstock, mönsterpapper, brads, glitter stick, pappersspets, bling, blommor, embossingpulver från Panduro.
Stämpel från Magnolia.
God Jul stämpel från Slöjddetaljer.
Bandet med Rudolf köpt på Tradera.
Kram,



Comments
Postat av: Malin Lans

Ett fint kort med roliga och välgjorda detaljer. Embossing är snyggt! Ha det fint!!/Kram Malin!

2012-01-29 @ 15:37:41
URL: http://frulans.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0