Altrat till alla hjärtans dag

I mitt senaste inlägg visade jag en altrad chokladask som jag gav till mina syskonbarn igår på alla hjärtans dag. Lovade att visa lite fler bilder på den, några blir i repris dock.




Har använt mig av en digistamp från MelJen´s Designs, den heter Lovey Pup. Tycker den är så himla söt. Den är sedan färglagd med Promarkers.



Har stuckit in en tag under stämpeln med en liten hälsning till de små liven.






Jag har använt:
Cardstock/Panduro Hobby
Mönstrade papper/Panduro Hobby
Digistämpel "Lovey Pup"/MelJens Designs
Blommor, band/Creative Club
Kantstans "Lace Heart"/Martha Stewart

Kram,



Comments
Postat av: Nina

Wow - det var en herlig eske ! Håper de satte pris på den :-)



PS - har du lyst til å være med på min ATC swap ?

http://ninashobby.blogspot.com/2012/02/atc-swap.html



:-) Nina

2012-02-19 @ 17:33:11
URL: http://ninashobby.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0