Ljus-korg

Har tänkt att jag ska ge bort lite dekorerade ljus i julklapp, och så såg jag en smart idé att "paketera" dem i på Pinterest här. Jag valde även att sätta på ett litet handtag så det blev som en korg istället för bara en låda. Har inte dekorerat denna så mycket eftersom jag kom på att den fick lov att vara klar idag, för leverans imorgon =) Men jag ska göra några till innan veckan är slut har jag tänkt.
 
 
 
 
Material:
Cardstock - Bazzill
Mönsterpapper - Christmas Collection/Panduro
Dekorationer - Tomteflicka/Panduro, Snöstjärnor rub-on/Panduro, Pappersspets/Clas Ohlson, Bling/Creative Club
Ljusdekoration/Panduro
 
Kram,



Comments
Postat av: Nina

Det var en koselig gave! Ha en fortsatt fin adventstid
:-) Nina

2012-12-16 @ 22:21:23
URL: http://www.ninashobby.blogspot.no/
Postat av: Lisa-olsi

Fint set, kul att göra en förpackning till.
Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kram

2012-12-31 @ 13:20:10
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0