LO: Pappa

I en utmaning på Facebook skulle man inom 48 timmar göra ett alster på temat RIP. Dvs, något som minner om någon man förlorat. Jag valde att göra en med min pappa som hastigt avled innan jul förra året. Inte helt nöjd, det blev lite av ett hastverk, men jag fick med det viktiga för mig iallafall =) Texten längst ner är versen vi valde till dödsannonsen. Bilden med den lilla fågeln kommer från ett ark med Vintagebilder från Madeleines Digitala Vintagebilder, och den valde jag just för att min pappa älskade sina småfåglar som han matade och tog hand om.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram,



Comments
Postat av: Carina

Det var tråkigt med din pappa, beklagar verkligen.
Vacker Lo du gjort. Fin text. Kram

2014-03-05 @ 23:26:15
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0