Ett litet kort

 
 
Det är lite tyst på bloggen just nu, men jag hoppas att det vänder snart =) Har hoppat in på en rehabåtgärd och mycket av min energi går åt till det just nu. Det bästa med den rehaben är att jag på dagarna jag är där får sitta och pyssla och göra kort mm hihi :D Kortet ovan är ett av dem som jag gjort när jag varit där. Har inte lika mycket material att använda mig av där, utan får ta det som finns samt tillverka eget. Tex blommorna är egentillverkade för det finns det tyvärr väldigt dåligt av. Men det går ju lika bra det =)
 

Material:
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Panduro
Stämpel - Ava/Saturated Canary
Dies - Spellbinders Nestabilities Classic Circle Large, Classic Scalloped Circle Large
Färg - Promarkers, Stickles/Ranger, Distress Ink Pad Vintage Photo/Ranger
 
Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0