Grattiskort

Min svägerska fyllde år häromveckan, så jag svängde ihop ett litet kort till henne med en av mina senaste Tilda stämplar. Tanken var från början att göra plats för ett presentkort, men när jag väl började med kortet flög tanken på mätning lååångt bort så det fick liksom inte plats haha :D Men fickan var redan gjord, så det fick bli en liten tag istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Texten på tagen är en digistämpel från Pysseldags. Jag har dock klippt isär den lite och satt ihop den igen för att få den som jag ville ha den.
 
Material:
Cardstock - Bazzill
Mönsterpapper - Songbird Collection/Prima, Frosted Bluegreens/Tilda Papercraft
Stämplar - Tilda with three flowers/Magnolia, Digistamp Skyddsängel/Pysseldags
Kantstans - Heart Lace/Martha Stewart
Dekorationer - Bling, Band/Creative Club, Metallhörn/FruLansDesign, Blommor/WOC, Blad/Allt om utstansat FB
Färg - Promarkers, Distress Inkpad Vintage Photo, Walnut Stain/Ranger
 
Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0