Julkort vecka 37

Hos Ett julkort i veckan har vi kommit fram till vecka 37 och utmaningen den här veckan är att göra ett julkort med band, minst 5 st. Men jag har även hoppat på en annan julkortsutmaning, hos Scrapbutiken, där utmaningen denna gång är att göra ett julkort i färgerna blå, vit, silver och beige. Jag fullkomligt älskar dom färgerna tillsammans, så det var en superkul utmaning att göra.
 
Kortet är även mitt tredje bidrag till Pysseldags Gåvoutmaning. Så här blev mitt kort:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här på insidan kan man se de två sista banden, så tillslut blev det fem st.
 
Material:
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Vibeke Spigseth, Tilda Collection, Panduro Hobby, Creative Club
Dekorationer - Liquid Pearls Silver, Pearlmaker Crystal/WACO, Band/Creative Club, Panduro, Loppis
Stämplar - James Bear In the Snow/Lily of the Valley, Snöflingor/Pysseldags, God Jul/Slöjddetaljer
Övrigt - Distress Inkpad Vintage Photo/Ranger, Snow Marker penna, Promarkers
 
Kram,



Comments
Postat av: Helena

Oj vad fint kort
Så vackert!
Bra gjort /Helena

2012-09-15 @ 20:22:27
URL: http://tilianderspyssel.blogspot.se/
Postat av: Nick

Wow, vilket julkort. Älskar alla lager på lager. Så himlans fint! oh alla detaljer, mums! Gillar dubbla rosetten, det fina bandet i överkant, wellpapperet", hålen runt text stämpeln, färgläggningen.

Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.
Kram Helene

Svar: Tack såp mycket =)
TinaLinn

2012-09-17 @ 20:29:20
URL: http://helenesscrapbooking.blogspot.se/
Postat av: Anna

Åh så bra du fick till det. Jag har haft lite mycket nu så det har inte blivit julkort på länge och nu är jag i Sverige så det blir inget nu heller.
Min ditt kort var ljuvligt.
Kram

2012-09-19 @ 15:39:54
URL: http://annaspyssligaliv.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0