Distressade Tags

Har inte gjort så mycket infärgning med distresser tidigare, bara lite småförsök. Men nu hade Pysseldags ett inlägg på sin blogg där dom visade detta plus vattenstänksteknik, och jag blev så sugen på att testa. Gjorde ett par tags som jag färgade in och sedan skvätte vatten på. Riktigt skoj teknik ju =) Använde mig sedan av en av tagsen på julkortet som jag visade i föregående inlägg.
 
 
 
 
Material:
Tags/Panduro
Distress Ink Pad Sooted Black, Barn Door, Aged Mahogny, Walnut Stain/Ranger
 
Kram,



Comments
Postat av: Erika Strömberg

Wow vad läckra de blev... nu blev jag oxå sugen på att testa! Hoppas att din envisa förkylning ger upp snart!
KRAAAM!

2012-11-20 @ 21:52:14
URL: http://erikasglossarium.blogspot.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0