Julkort vecka 23

Bara 20 minuter kvar innan tolvslaget, så det är ute i sista minuten den här gången =) Men jag hann iallafall, inte illa det haha. Veckans utmaning hos Ett julkort i veckan är att ta inspiration från den svenska flaggan. Jag valde att utgå från färgerna, så gult och blått blev det alltså.

Kortet är även mitt bidrag till Milo Liljas Sketch Challenge #8.











Jag har lagt på Snow marker på snön på grenen för att få lite mer snökänsla. Den lilla ugglan fick även den gå i lite Sverige färger med mössa och halsduk.

Jag har använt:
Cardstock/Bazzill
Mönsterpapper/Panduro
GodJul papper/Forma Hantverk
Gult papper/Creative Club
Digistämpel Cozy Winter Owl/MelJen´s Designs
Stämpel God Jul/Slöjddetaljer
Blommor, blad ur gömmorna
Liquid Pearl Silver Pearl/Ranger
Distress Ink Pad Walnut Stain/Tim Holtz, Ranger
Promarkers
Snow Marker
Kram,



Comments
Postat av: Lisa-olsi

Var det någon senare än mig också, fniss.

Ett jättefint och gulligt kort.

Den söta ugglan ser då ut att frysa i

den mysiga snön, fin insida på kortet.

Ha en bra vecka.

Kram Lisa

2012-06-11 @ 00:22:30
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: Anna

Så fint kort och ljuvliga färger. Älskar dina färger du får till det blir så klart.

Kram

2012-06-11 @ 11:43:32
URL: http://annaspyssligaliv.blogspot.com
Postat av: Carina

Jättefint kort. Kram

2012-06-13 @ 16:17:42
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0