Washitejp-hållare

Gissar att jag inte är den enda som har märkt att alla dessa scrap-saker tar en himla plats :D Visserligen går det att stuva saker lite hur som helst, men jag är ju lite av den typen så jag vill gärna det ska se lite okej ut med haha. Dessutom är alla dessa härliga washitejper så härliga att titta på med alla sina färger, så jag sågade till en liten Washitejp-hållare att ha dem på. En riktigt enkel sak, en rund träbit som jag borrade hål i och satte sen i en rundstav. Målade hela skapelsen vit och sen var det klart =)
 
 
 
 
Kram,



Comments
Postat av: Carina

Snyggt och bra lösning. Skulle kanske ta efter din ide`. Har mina i en låda och det är lätt att glömma av dom. Kram

2012-12-16 @ 09:56:27
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0