Te- och ljuskort

Linda Lahgers blogg hittade jag en beskrivning för att göra te- och ljuskort, hur härliga som helst. Hon i sin tur har hämtat beskrivningen från Pysselsystrar. Tyckte dom var så himla söta så jag fick lov att testa själv. Så här blev min:









Själva asken och utsidan är tillverkat i cardstock enligt skissen från Linda och Pysselsystrar. Jag har målat med snow marker på snön så den blivit lite upphöjd. Dekorerat blommorna med Glitter sticks. Har färgat motivet med chalks. Jag satte sen en brad på sidan av asken, och satte fast ett smalt gummiband som används för att låsa fast locket.

Jag har använt mig av:
Papper, Doilles, Organzaband, God Jul tag, Glitter stick, Snow marker: Panduro
Stämpel: Digistamp från MelJens Designs
Blommor: Slöjddetaljer
Brad: Creative Club


On a blog I found the tut for this tea and candle card. I just had to try to make one myself.

Edit: La till en bild på insidan, glömde den förut =)


Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0