Just saying Hello...

Tänkte visa lite mer detaljer från mitt senaste kort som jag gjorde till veckans Penny Black Saturday Challenge. Blev ett litet allmänt kort bara för att säga Hej =)




Igelkottarna är färglagda med Promarkers. Har lagt på lite glossy accent på ballongen. Syns inte så bra på bilden, för den hade inte hunnit torka när jag fotade. Bakgrunden (himmel o gräs) har jag färgat med chalks.




Har satt en liten tag i ovankanten på kortet, som jag stansat med min MS stans, Lace Heart. Har skrivit en liten hälsning på den. Sen har jag gjort en liten remsa så man kan sätta upp tagen när man väl läst den.


Material:
Mönsterpapper på framsidan/Panduro Hobby
Grön cardstock/Panduro Hobby
Stämplar/Penny Black
Mönsterpapper insidan/Creative Club
Kantstans Lace Heart/Martha Stewart
Bling/ur Gömmorna
Kram,



Comments
Postat av: Anna

Vad sött det var och vilket härligt format du använder.

Kram

2012-02-10 @ 11:20:56
URL: http://annaspyssligaliv.blogspot.com
Postat av: Zildara

Det här kortet är verkligen snyggt! Vilken lycka att få en sån vitaminkick till kort!

2012-02-20 @ 21:08:29
URL: http://zildaradesign.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0