Alla Hjärtans Dag-kort

Knåpade ihop ett kort för alla hjärtans dag tidigare idag, som jag skickade iväg till en väns lilla dotter. Tänkte visa er hur det blev =)




Stansade en kant längst upp på kortet med min Martha Stewart stans. Har inkat alla kanter med Distress Walnut Stain.


Klippte ut ett fönster under stämpeln, där jag satte i en "påse" i plast som jag fyllde med hjärtanen som blev över när jag stansat kanter med MS stansen. Blir som en liten skakpåse =)



Tilda är färglagd med promarkers, sen har jag lagt glossy accent på hjärtat hon håller i.


Jag har bla använt mig av:
Stämpel Rosa Tilda med hjärta/Magnolia
Cardstock/Panduro
Mönstrade papper/Creative Club
Kantstans Heart Lace/Martha Stewart
Blommor/Panduro samt Tradera
Utstansat hjärta/Tradera
Brad/Panduro
Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0