Utmaning 4 Scraplagrets Påskcrop

Sen i onsdags pågår det en Påskcrop hos Scraplagret. Det finns flera utmaningar som jag tänkt delta i, jag bara hoppas jag hinner delta i alla dem. Dagarna går så fort =) Jag har iallafall fått klar utmaning nr 4 som är Magnolia. Utmaningen går ut på att skapa ett kort med minst ett Magnolia motiv. Så här blev mitt kort:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Material:
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Vibeke Spigseth
Stämplar - Tilda with three flowers, Wooden fence, Dog with butterfly, Have a sunny day/Magnolia
Dekorationer - Gasväv, PearlMaker Crystal, Turquoise/WACO
Färg - Distress Inkpad Vintage Photo/Ranger, Promarkers
Stans - Monarch Butterfly/Martha Stewart
 
Kram,



Comments
Postat av: Sofia

Vilken fin scen du har skapat med Magnoliorna! Tycker jättemycket om ditt kort! Tack för att du deltar i utmaningen! Kram, Sofia

2013-03-29 @ 23:33:16
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Emma

Men så sött du har gjort, jag blir alldeles glad när jag tittar på kortet! :) Så kul att du har med flera motiv också. Tack för bidraget och hoppas du hinner många fler :)

2013-03-30 @ 00:36:56
URL: http://scraplagret.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0