Till pappa

Min pappa fyllde år för några veckor sedan, och det är klart att han måste få ett kort =) Så jag försökte jobba ihop ett som skulle passa en pappa, det gick hyfsat iallafall haha :D
 
Känner att jag har varit sååå dålig på att besöka er andra på väldigt länge, så jag ska ta mig en bloggstund i helgen och surfa runt och se allt härligt ni har hittat på på sistone. Har varit dåligt med både besök och pysslande ett tag för mig. Har liksom ingen riktig plats att pyssla på hemma, utan måste bära runt alla saker hit och dit, och då blir det liksom att jag drar mig för det. Men jag hoppas det blir lite mer framöver =) Nu över till pappas kort.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Material:
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Follow my heart, Be amazing/My mind´s Eye, French Kiss/Glitz
Stämpel - Man´s best friend/Lily of the valley
Dekorationer - Rosor/WOC, Band/gömmorna, Traktor charm/FruLansDesign
Färg - Promarkers, Distress Ink Pad Vintage Photo/Ranger
 
Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0