Julkort vecka 40/Christmas Card

Veckorna bara rusar förbi, vet inte var tiden tar vägen =) Det är nu dags för vecka 40:s julkort, och hos Ett julkort i veckan är utmaningen att göra ett barnsligt julkort. Eftersom julen ändå är mycket till för barnen =) Det var en riktigt klurig utmaning tycker jag, och tillslut blev mitt val att göra ett färgglatt kort, med inslag av saker på jul som barnen i min familj tycker om. Smällkarameller, tomten och så självklart, Paket =) 
 
I am entering the following christmas card to MelJens Design Challenge #130; Anything Goes. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Material: 
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper/Papers - Panduro
Stämplar/Stamps - Northpole Critters/MelJen´s Designs, Tomte/Slöjddetaljer, GodJul/Panduro, Stjärna/Forma Hantverk
Färg/Color - Distress Inkpad Walnut Stain/Ranger, ProMarkers
Kram,



Comments
Postat av: Helena

Vilket sött kort du har gjort. /Helena

2012-10-05 @ 23:21:02
URL: http://tilianderspyssel.blogspot.com
Postat av: tussilago78

Vilket fint kort!!

2012-10-07 @ 12:03:09
Postat av: Rosa

Superläckert! Jag sitter just nu o klurar på vad jag ska göra till utmaningen. Det blev att jag städade pysselbordet istället :-) Ska göra ett nytt försök nu :-)
Grattis förresten till vinsten/gåvan från Pysseldags, den var du värd!
Kram Rosa

Svar: Tack så mycket =)
TinaLinn

2012-10-07 @ 21:39:17
URL: http://scraprosa.blogg.se
Postat av: Gina R.

Super cute!! Thanks for joining us this week at MelJen's! :)
~Gina

2012-10-10 @ 05:23:16
URL: http://alliecatbeads.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0