Boll-låda

Har missat att lägga upp flera saker har jag insett när jag kikat runt i mina fotomappar :D Undrar om jag har på tok för mycket pysseltid kanske haha =) Idag tänkte jag iallafall visa upp en Boll-låda som jag gjorde till min lilla brorsdotter E när hon fyllde 2 år. Hon fullkomligt älskar bollar, så bollar inköptes samt en förvaringslåda som altrades. Den är fortfarande i stort sett hel, förutom att bokstäverna var otroligt roliga att pilla loss :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänkte först ha enbart rosa lock, men det blev så tråkigt så jag klistrade på remsor av washitejp över, plus att jag använde samma på kanten på insidan av locket. Papperet med prickarna och det på insidan av locket med apor kommer från en paper pad jag köpte på Panduro för några år sedan, med olika barnmotiv som apor, ugglor, bilar etc.
 
Material:
Låda - Panduro
Mönsterpapper - Panduro
Dekorationer - Foam bokstäver/Panduro, Blommor/Reprint, Washitape/Panduro, Band/Ur gömmorna
 
Kram,



Comments
Postat av: onkis

Såå mycket fint du har gjort sen jag kikade in här sist.
Och jag kan tänka mig att boll-lådan blev uppskattad.
Ha en trevlig helg!

2012-10-26 @ 11:29:46
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0