Bingoutmaning hos Svensk Scrapbooking

Under oktober har det pågått en Bingoutmaning hos Svensk Scrapbooking. Man ska välja en rad ur bingobrickan och göra ett alster som innehåller de sakerna. Raden jag valde innehöll detta: Blått band, Knappar, Bokstäver, Mönstertape och Vitt ludd. Eftersom min lilla brorson fyller 5 år denna veckan, så gjorde jag ett kort till honom. Så här blev mitt bidrag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Material:
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Be amazing/My mind´s Eye, Paper Stack Ugglor och Bilar/Panduro
Stämplar - Fireman/Sliekje´s Digistams
Dekorationer - "Vitt ludd"/Gasväv, Knappar/Loppis, Mönstertape/Panduro, Bokstäver/Ur gömmorna, Foamsiffror/Panduro
Färger - Promarkers/Letraset, Distress Inkpad Vintage Photo/Ranger
Övrigt - Glossy Accent/Ranger
 
Kram,



Comments
Postat av: Erika Strömberg

Hej Tina!

Spännade med Julsalongen, när och var är den? Du behöver inte vara nervös, det komer att gå toppenbra!
Sitter här och kollar igenom din fina sida, så många fina alster du skapar!!!
Nu har jag tagit kort på alla mina julkort så nu skall det bloggas! Äntligen!

Kram till dig

2012-10-31 @ 07:19:53
URL: http://erikasglossarium.blogspot.se/
Postat av: TiniTott

Hej =) Tack så mycket, vad gullig du är. Julsalongen är på min födelseort, Vansbro och den börjar typ den 7 dec eller nåt sånt och håller på en eller två veckor. Vet inte så mycket detaljer än :D Spännande med dina julkort, ser fram emot dina blogginlägg igen =) Kramar!

2012-11-01 @ 14:35:11
URL: http://tinitott.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0