Fars Dag samt tävling

Idag är det Fars Dag och min pappa fick bla en "Bästa pappa bok" haha, plus att han fick detta kort. Kortet är även mitt första bidrag till Pysseldags Gäst-DT tävling som pågår under november. Där skulle man göra ett kort i sin favoritstil, och det kan man nog säga att detta är, även om jag inte vet vad jag ska kalla den :D Men jag gillar ljusa färger, gärna blått, beige och vitt. Har nyss upptäckt detta med gasväv (som jag använder istället för ostduk) så det är oxå en favorit just nu. Sen lite bling givetvis och charms, älskar charms =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Material:
Cardstock - Panduro
Mönsterpapper - Follow your heart, Be amazing/My mind´s Eye, Beige Dots/Panduro
Stämplar - Dad´s the word/Lily of the Valley, Om jag fick välja pappa/Gummiapan
Dekorationer - Blommor/Creative Club, Panduro, Bling/Creative Club, Gasväv, Chipboard knapp/Graphic45, brads/Panduro
Färg - Promarkers, Distress Inkpad Vintage Photo/Ranger
Dies - Spellbinders Nestabilities S4-114, S4-115
 
Kram,



Comments
Postat av: Malin Lans

Åååh vilket gulligt kort, så fin stämpel och fina dekorationer. Den pappan blev jätteglad kan jag tro!
Kram!

2012-11-11 @ 21:32:57
URL: http://frulans.blogspot.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0