Nästa CC utmaning

Tänkte jag skulle visa upp alla bidrag jag gjorde till Scrapgalens CC häromveckan. Idag har jag kommit till den femte utmaningen som jag deltog i. Där var reglerna att göra ett kort eller en LO, och man fick endast välja fem saker från en lista att använda. Förutom dessa fem fick man använda sax/skärmaskin, limprodukter, bokstäver och pensel men INGET annat. Jag valde följande fem punkter: 1 cardstock, 3 mönsterpapper, stämplar, valfri mängd, pennor (svart eller färgläggning), stämpeldyna. Mitt bidrag blev ett grattiskort som ni kan se nedan:


På tagen som sticker ut på sidan har jag skrivit en liten födelsedagshälsning.


Tilda är färglagd med Promarkers.




Fullkomligt älskar denna stämpel från Reprint om änglarnas tofflor, hur söt som helst =)

Kortrecept:
Stämpel Tilda med tulpaner/Magnolia
Stämpel Dammtussarna/Reprint
Randigt papper /
Prickigt papper/Creative Club
Ljust papper m snirklar/Panduro Hobby
Distress Inkpad Walnut Stain/Tim Holtz, Ranger
Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0