Studentkort nr 1

Var upp till Östersund för ett par veckor sedan på mina kusiners student. Givetvis hade jag med mig ett par kort till dem. Först ut är kortet till min kusin Daniel.














Valde att göra criss cross kort, dom är så himla smidiga att göra och roliga dessutom. Valde att inte sätta på så mycket dekorationer förutom stämplarna, så det blev bara band och en blomma, sen gjorde jag en liten namnskylt av papper och tandpetare. På insidan av den stora tagen satte jag ett kort från när dom var små.


Jag har använt:
Mönsterpapper Follow my heart - Be amazing/My mind´s eye samt Panduro
Stämpel Edwin som student/Magnolia
Stämpel Grattis/Pysseldags
Stämpel Sjung om.../från tradera, vet ej tillverkare
Band, blomma, bling ur gömmorna
Promarkers

Kram,



Comments
Postat av: Lisa-olsi

Mysigt kort i fint papper.

Snygg vikning och tufft med kortet.

Ha en trevlig midsommar.

Kram

2012-06-22 @ 01:32:27
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0