Julkort vecka 30

När jag ändå färdigställde förra veckans julkort, passade jag på att slänga ihop denna veckans med :D Brukar annars vara ute i sista minuten hela tiden, men nu så. Hos Ett julkort i veckan var temat denna vecka: Julklappar. Vovven i min stämpel har fått fullt med julklappar, och även kortet i sig blev en julklapp.








Jag har använt:
Cardstock/Panduro
Mönsterpapper/Panduro
Stämpel Christmas Puppy/Lily of the Valley
Stämpel 24/Pysseldags
Promarkers
Stämpel God Jul/Inkado
Kram,



Comments
Postat av: Mia

Tjusigt! O vad duktig du är som hänger med varje vecka. Själv hinner jag aldrig med känns det som.

Postat av: Anna

Så sött kort och jag gillar din textstämpel väldigt mycket.

Kram

2012-07-24 @ 23:11:14
URL: http://annaspyssligaliv.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0