Yeeeeeij!

ropade jag alldeles nyss ut, utan att väcka någon i huset hoppas jag :D Anledningen till detta utrop är att jag just upptäckte att jag blivit lottad vinnare i Veckans Skiss Liftutmaning! Är totalt överlycklig! Har förgyllt hela helgen =) Vet inte riktigt vilket paket jag får än, men de bägge som fanns som vinster var helt underbara båda två, så det spelar absolut ingen roll =)

Kunde inte komma vid ett bättre tillfälle, eftersom livet är ganska tufft just nu med massa mediciner, utredningar, läkarbesök och samtalsbesök. Det enda som håller mig något så när över ytan är mitt scrappande, så det ger mig verkligen ett leende på läpparna. Och kommer boosta mig över helgen åtminstone :D Tusen Tusen Tack!

Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0