Julkortskollektion 2011

Får börja med att säga Gott Nytt År alla! Hoppas erat 2012 blir makalöst =)

Idag tänkte jag visa upp de julkort jag gjorde i år. Blev fem stycken denna gången. Har pysslat lite dåligt i år pga dålig hälsa, men nu inför jul kom jag igång rätt ok. Blev även lite andra scrappade saker som jag visar upp lite längre fram. Bilden nedanför visar iallafall upp årets julkort från mig.

Happy New Year to you all! I hope your 2012 will be amazing =)
Today I am showing my christmas card collection for 2011.



Kort, papper, prickigt band och foambokstäver kommer från Panduro, likaså nisse stämplarna och snögubbestämpeln. Tomte stämpeln och God Jul texten kommer från Slöjddetaljer. På första kortet med tomten har jag fyllt i God Jul med en snow marker.  

Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0