Altrad skrivbok

Gillar ju att göra mina presenter själv, tycker det är lite extra roligt, och brukar vara uppskattat. Så bland annat har jag fixat till den här skrivboken till en vän. Det är en kille, så jag försökte hålla igen, tror den funkar iaf :D








Stämpeln på framsidan är från Magnolia, ursöt =). Den är färglagd med promarkers. Gjorde även några Lollipop blommor, vilket verkar ha blivit en tradition haha :D. En av detaljbilderna är från insidan, där jag gjort en ficka på pärmen och stuckit ner några tags. Dels med text, men även några tomma. Har även fixat till några gem för att kunna använda som markeringar. Inuti boken + på några av tagsen har jag skrivit små ordspråk och citat om vänskap. Har märkt ut med gem de som är inne i boken. Ett av dem kan ni se på bilden ovan.

Material jag använt:
Cardstock
Mönstrade papper från Panduro och Creative Club
Stämpel från Magnolia
Brads från Panduro och Creative Club
Foambokstäver m. glitter från Panduro
Band och annat bling från gömmorna
Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0