Ytterligare en utmaning

Den fjärde utmaningen jag gav mig in på hos Scrapgalens CC var en LO skiss. Jag brukar ju normalt bara göra digitala LOs, men jag blev så inspirerad av alla andras skapelser så jag gav mig på att testa en pappersvariant. Himla kul var det, har blivit en till sen dess. Och kommer definitivt att bli fler =) Skissen denna gång såg ut så här:



Jag hittade ett foto på min brorson Hampus när vi var och badade i somras som jag länge velat gjort något med, men inte vetat vad. Men nu så =) Så här blev min tolkning av skissen:









Kram,



Comments
Postat av: Carina

Roligt att du hittade in till mig. Så mycket fint du har att bjuda på i din blogg. Kram

2012-02-29 @ 16:49:05
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/
Postat av: Ann-Charlotte

Hej!

Vilken härlig LO, man blir glad av alla färger...



Roligt att du vill vara med i min blog candy och fortsätta titta in till mig, Lycka till!

Trevlig helg!

Kram Ann-Charlotte

2012-03-01 @ 16:15:27
URL: http://ann-charlottes.blogspot.com

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0