Påskafton med påskpåseletning

Idag är det Påskafton, vilket innebär Påskbuffé hemma hos oss med massor av gott. Mums! =) Jag är precis färdig med att gömma påskäggen till mina syskonbarn som snart kommer hit. Eller ägg och ägg, i år blev det en liten påskpåse med lite godis och leksaker i. Tänkte att dom passade bra att visa upp här på bloggen en dag som denna =) Men först vill jag önskar Er alla en härlig påskhelg! Hoppas ni får det toppen =)



Bokstäverna till namnen har jag skrivit ut och sedan färglagt med Promarkers och lagt på Glossy Accent. Klippte sedan ur dem och limmade fast dem på vimplarna.






Har maskat ihop Påskharen och gräs/ägg stämpeln med varandra för att få dem att passa ihop bättre. Monterad på 3Dkuddar för att få lite mer dimension på det hela.



Jag har använt:
Brun presentpåse/Dollarstore
Mönsterpapper/Panduro, Creative Club
Wellpapp/Dollarstore
Stämpel Påskhare/Sliekje Digistamps
Stämpel Äggblommor o gräs/CuddlyBuddly
Stämpel Påskhälsningar/Skogstokiga
Pappersspets/Clas Ohlson
Distress Inkpad Walnut Stain/Ranger
Glossy Accent/Ranger
Promarkers
Kram,



Comments
Postat av: Elinor

Vilka fina påskpåsar!! Vem skulle inte vilja he en sån...;-) Svarade på din "fråga" i min blogg men jag tänkte jag kunde svara här också (är fortfarande osäker på hur bloggar funkar!!);-)Snögubbesoppan innehåller även 1-2 chokladbitar resten gissade du rätt på.

2012-04-10 @ 11:43:53
URL: http://www.elinorsanglert.blogspot.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0