Ett litet kort...

Till en utmaning hos Saturated Canary häromveckan gjorde jag ett litet kort på temat Thinking of You. Tänkte visa lite fler bilder av det kortet.











Jag gillar verkligen gamla spetsar, dom är så otroligt fint och noggrannt gjorda. Jag har turen att ha en hel påse av sådana i gömmorna. För några år sedan ropade jag in en gammal sypuff på auktion, en sån riktigt gammaldags, rund puff som står på golvet. Jag föll för den direkt och fick bara lov att ha den :D Det jag inte visste när jag ropade på den, var att den var full av saker inuti. Det var massor av olika band, knappar, nålar, gardinringar mm mm. Och mitt i allt detta låg dessa spetsar i en påse, vita och beige virkade och knypplade spetsar. Lycka säger jag bara =)

Jag har använt:
Färdig Kortbas
Mönsterpapper/Creative Club
Digistämpel Canary Love/Saturated Canary
Blommor/Panduro och Pappex
Spets mm ur gömmorna
Promarkers
Kram,



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogaddress:

Comment:

Trackback

RSS 2.0